Idooool

Den 12 november ska jag och mamma på Idol här i luleå! Det blir nog skojj!! När melodifestivalens andra chansen var i Kiruna för nått år sedan (2008 kanske?) Så var jag och mamma där, det var ganska kul!
Måste å hämta ut våra biljetter idag! Och typiskt nog så somnade Holger för en stund sedan.. Skulle ha gjort det tidigare men jag är en sån där typsik "sista minuten" människa!
Stefan har varit hem och ätit middag. Jag (och Holger) lagade köttfärssås och spagetti. Alltid gott!

Nä, ska klura lite mer i det där med biljetterna. Känns grymt att behöva väcka Hoggis!


Lägger in en till bild på vårat hjärta =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Kul det va att ses ihelgen! :) Tack för proverna på vällingen men tyvärr så gillar Mika inte välling, det går bara inte... :/ Det blev verkligen jättefina bilder på Hogge!

2010-10-26 @ 12:03:45
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0