Jobb!

Jag har fått ett jobb! "Bara" ett extrajobb dock, men det är precis det jag vill ha!
Ska bli kul att få komma ut lite! Vara någon annan än Mamma Maria, göra någonting annat än å byta blöjor och torka kräks (missförstå mig inte, Holger är det bästa som finns, MEN Jag tror att både han och jag mår bra av lite ombyte och han får mer egentid med sin pappa.)
För nån vecka sedan satt jag bara för skojs skull och tittade på arbetsförmedlingens hemsida vad det fanns för lediga jobb i Luleå. Såg att  statoil sökte extrapersonal och jag slängde iväg en ansökan. I måndags ringde dom och frågade om jag ville komma på intervju, och självklart ville jag ju det.
Igår var jag på intervju och idag ringde han och frågade om jag ville börja!
Trodde inte att dom skulle välja mig. Dom ville ju ha nån som kan komma och jobba om nån blir sjuk tex. Och det kan jag ju kanske inte alltid göra iom att vi har Holger. Är Stefan hemma eller Maj och Sören kan vara med Holger så går det ju bra, men ibland så funkar det ju inte.
Men det känns iaf jättekul att dom valde MIG. Lite egokick sådär lagom till helgen! =)

Och framför allt ska det bli mycket kul med extra pengar! plus att jag då kan spara lite mer föräldradagar. Vill ju helst ha Holger så lite som möjligt på dagis iaf tills han fyllt 2.

Och så är det så mycket som vi vill ha och göra.

Ett hus
En bättre och nyare bil.
En skoter
Semester semester.. Gärna på en härlig sandstrand!
Stefan har även börjat snacka om att han vill ha en båt. Det tror jag dock vi väntar med.. :)
Ja vi vill väl ha en massa mer saker också. Men det är väl dom största grejerna! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Yay grattis! Jag tror som du säger att det är nyttigt att komma bort lite ibland! Man blir bara en bättre mamma då :P

2010-10-29 @ 16:55:07
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0