Niiiiird

På hög nivå. Eller?

Jag har blivit med iPhone. Det är ju grymt kul måste jag säga :) Dock ingen 4 eftersom att jag tyckte det skulle bli på tok för dyrt... Typ 400 extra i månaden eller nått, Nu förlängde jag mitt abonnemang och betalar samma som innan. Det är ju iaf den nyaste versionen av den "gamla" iPhonen. Ska å köpa nån sån där söt väska/fodral åt den. Ooooh.. Jag är kär :) (mest kär i Stefan och Holger då såklart)

Nä. Nu ska jag leka med min ifån. Ska nog testa blogga från den också senare :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Välkommen till klubben;-) jag har gamla modellen av gamla jag haha. Fick ta Roberts gamla när Robert köpte 4:an. Bra att du testar blogga, inte kommit mig för att göra det men nu får jag ju veta!:-)

2010-10-17 @ 11:18:25
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0