Söndag

Idag blir våran lilla gosse sju månader. Tänk vad tiden går fort, han föddes ju nyss och snart fyller han 1 år!!! Idag är det också 4 månader sedan vi tog bort Arwen. Det går inte en dag utan att jag tänker på henne och jag saknar henne mycket!

Ja, men vad gör våran 7 månaders busunge hela dagarna?

Vi kliver upp mellan kl 7 och 9. Vid 9 tiden äter han gröt till frukost och det tycker han är jättegott.

Han älskar gåstolen

Men han har börjat digga att vara på golvet mer och mer. Han kryper nääääästan, inte alls långt kvar nu!!

Han är glad och skrattar nästan hela tiden. Det värmer mitt hjärta enormt mycket!

Han tycker väldigt mycket om andra barn så vi försöker ta oss iväg några gånger i veckan på växhuset, sång, mammafika m.m

Han sover bra på nätterna. Vaknar oftast en gång och vill ha lite ersättning. Somnar vid 20 tiden.

Längd och vikt vet jag inte riktigt. Måste ringa BVC och boka tid (dom ville ju att vi skulle göra det vid 7 månader för att dom tyckte han hade gått upp dåligt sist...)

Han äter "vanlig" mat till lunch och middag, gröt till frukost, ersättning till "mellis" och välling + ersättning till kvällsmål.


Säkert massa jag har glömt =)

Lägger in en bild från fotograferingen i onsdags!




Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vilken fin bild på Hoggis. :)

2010-10-25 @ 06:55:25
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0