tokig!

Idag har jag och Hoggis varit på sången i Elmikyrkan (heter det så) i gammelstad. Det var bra tycker jag! Inte så mycke folk som i stan (lite för mycke folk tycker jag) Och bra (och billigt) fika efteråt. Dit ska vi absolut åka igen!
I morgon ska vi testa sången här på bergnäset. Har ju inte blivit av att gå dit ännu!
Nu tar han sig frammåt våran lilleman! ålar mest men försöker krypa, så snart kryper han nog! Tidigare har han mest tagit sig bakåt och "snurrat" sig dit han ska :)

Har ni föresten tittat in hos babblarna någon gång? Vi gjorde det nyss och Holger blev helt tooookig han skrattade och sprattlade som en galning!

Hälsa på hos babblarna här 
Som sagt så älskar Hoggis deras musikvideo! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktiga ni är på att gå på aktiviteter! Hur bra som helst ju! Jag satt med Mika i knät tidigare idag när jag läste ditt inlägg och jag klickade på länken och sen på "Hälsa på hos Blabbarna". Mika tyckte det var ofantligt jättekul :)

2010-10-13 @ 22:09:31
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0