Är jag galen?

Som uppdaterar bloggen TVÅ gånger på 1 timme?!?! =)

Jag är iaf SJUUUUKT sugen på karra. Vad som helst, sött och sliskigt, GEEEE MIG!

I förrgår bakade jag kladdkakemuffins, men dom är sluuut (Och Stefan fick säkert smaka en)

Vill nog inte veta vad jag väger nu. Under semestern gick jag upp 5 kg. Skämmigt. Inte för att man ska fokusera så mycke på vågen, men jag vet att det är 5 kg KARRA och chips osv osv...

Har iaf börjat promenera mycket. Och när vi kommer hem från Kiruna (åker dit nästa vecka) ska jag köpa ett gymkort. Tänkte bara köpa ett månadskort först.. För å se om jag trivs på gymmet och om det funkar att jag åker iväg och tränar på kvällarna. Tänkte testa gymmet på porsön först. Sen blir det ev inpuls.. Nautilus är ju det billigaste alternativet (tror jag?) men dom har inte så mycke gruppträning och det är ju det jag vill göra.


Ja, för att bli  lite nyttigare (=) )så ska vi äta på MAX idag. Galet gott. Har längtat efter deras mat lääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0