Det vill jag nu.

Jag vill till fjällen. Just nu är det som vackrast där uppe! Alla färger i (förhoppningsvis) solens sken. Nästa år SKA vi och fjällvandra. Lär väl kanske inte bli en så värst lång vandring då vi planerar på att (såklart) ta med oss Holger. Men bara komma ut, prova tältet jag fick i födelsedagspresent för två år sedan (har bara slagit upp det en gång, på gräsmattan utanför mamma och pappa *skämmes på mig*)


Idag ska jag och äta lunch med min fd arbetskompis Sandra. Det ser jag fram emot väldigt mycket!!
Saknar alla mina gamla arbetskompisar.. Tycker dom kan flytta hit allihopa! =)

Lillis sover i vagnen.. Vi har varit på en morgonpromenad och han somnade som vanlig. Mitt lilla hjärta.

I natt har han försökt krypa i sängen. Eller han har dragit upp benen under magen och sen ställt sig på fötterna. Sen har han ramlat omkull. Och så upp igen.. Så höll han på ett tag vid 02 tiden... knasunge!


Nä. NU ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0