Framme!

Nu är vi i Jukkas!

Tågresan gick bra. Lite kinkig blev han men det får man väl räkna med, man kan ju faktiskt inte vara glad hela tiden =)
Den första tiden (dvs 1½ timma) stod han och hoppade i mitt knä, lite lätt jobbigt för mina armar + rygg.

Vi blev såklart lite försenade. Denna gång var det en ren som hade bestämt sig för att bli påkörd av ett tåg framför oss. Så loket gick paj på nå sätt. 20 minuter fick vi stå mitt ute i skogen vid kaitum typ..
Mamma och pappa mötte upp och tog emot mig och Holger på stationen. Vi packade in grejerna i bilen och åkte till jukkas. Väl hemma så gullade dom lite med Holger och sen var det natti natt.

Idag har vi klivit upp vid 9 tiden. Låg ganska länge i sängen och busade :)
Promenerade förbi Ida och Erik och sen gick vi och hälsade på min farmor.
Sen har vi bara varit här hemma hos mamma och pappa. Mamma lagar mat (älgskav och potatis) pappa är ute i skogen och jagar älg... Lillebror sitter å kollar TV och käkar karra och jag har just bakat en morotskaka. Den är mest åt lillebror (jag behöver verkligen inte äta mer slisk) Men ska nog mumsa på en bit till Idol lite senare i kväll.
Lilleman ligger ute i vagnen och sover... Eller nä, nu vaknade han =) Sen ska han få lite gröt och sen är det natti natt för honom =)

NU ska jag busa med min son.

ps. Vi saknar pappa Stefan ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0