Fredag!

Äntligen helg! Fast Stefan jobbar em och slutar först 22.15 :/
Men mest troligt så kan han sluta redan vid 20.30 HOPPAS. Vi ska äta en seeeen middag när han slutar.. Då blir det MAX mat framför TVn. Vi ska se snabba cash som jag hyrde idag när jag var och handlade. De flesta säger att den är superdålig. Men jag gillar svenska filmer och Joel Kinnaman är ju en grym skådis (tycker jag iaf)
Idag hade vi tänkt gå på babysången Jag och Holger. Men jag sooooov till kl 10. Sången börjar 10.30.. Så jag tänkte att vi kanske kan gå nästa vecka.
Brukar sjunga den där "huvud, axlar, knä och tå" åt Holger och göra rörelserna samtidigt, det tycker han är kul =)
Nått annat som han tycker är kul är gåstolen. Han faromkring överallt och drar i allt han kommer åt! Spegeln i hallen tycker han om. Han brukar skratta åt busbebisen som "bor" i spegeln ;)
Nu sover iaf lilleman. Vi var ute på en härlig promenad och han somnade i vagnen. Dock vaknade han igen typ 5 minuter efter att vi kommit hem men jag lyckades få honom att somna om igen i sängen.

Idag har han ätit ½ burk morots och palsternacka pure. Det gillade han! (en halv liten burk alltå) Sen lite blåbärspure till efterrätt.. Funderar på om man skulle testa göra pure själv. Det kan väl inte vara så svårt?? Kanske måste köpa en stavmixer först... Tror vi ska köpa en sån i helg och testa göra lite Hogge mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0