Här går det undan!

Förra veckan var vi på 5 månaders kontroll på BVC. Nästa vecka ska vi på 6 månaders kontroll på BVC...

I morse var jag ute på det första jogging"passet" på typ 2 år.. (gick mest förståss, men iaf) När jag kom till konsum så var jag lagom mör. hyffsat trött och darrig i benen... Skulle bara springa in och köpa luynch åt Holger.. Och vad händer då? en reporter och en kameragubbe  från tv4 hoppar fram. KUL va?! Dom frågade massa frågor om valet och om jag vet att bergnäset är ett "högernäste" Och om jag vet vad det beror på.. bla bla bla... SKÄMMIGT. Hoppas det inte kommer med på tv....

Ja.. Gick iaf in på konsum och köpte en burk potatis/majspure. Och äppel/banan. Kollade på 6 månaders burkarna och täntke att näääää han är ju så liiiiten... (eller inte kanske) Jag kan inte förstå att min lilla bebis snart är 6 månader!!! Vart tog tiden vägen??!

På väg ut från konsum stod det två gubbar och pratade och funderade på vad tv4 gjorde där utanför. "det har nog med valet att göra" sa den ena. "jo, jag vill rösta på Adolf Hitler... Men han är ju död" Sa den andra... Hade väldigt gärna velat höra vad mer dom sa... hahaha


Nu vill Holger också vara med och skriva

m-.kbh gftunnnnnnnnnjnuesffdbkhnu  bhcjiu k öklm vfrtftg



Ja... =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Månaderna går fort:)

Haha, det samtalet hade nog varit rätt kul att fortsätta lyssna på:)

2010-09-09 @ 12:55:16
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0