Helgen!

På lördsag for vi till IKEA. Lite spontant sådär! Köpte inte så mycke. Nån lampa och ramar typ.
Sen på kvällen åkte vi till Nicke och Elin och åt tårta (Elin fyllde år) Sen hem å se film (snabba cash som vi inte orkade se på fredag)
På söndag klev jag och Holger upp vid 7 tiden. Gick på en lång morgonpromenad.
Väl hemma så kokade jag lingonsylt. Sen putsade jag fönstret i köket och bytte gardiner. Hade tänkt baka bullar hela veckan så när jag var klar med fönstret så bakade jag bullar. Stefans kompis med familj kom förbi på kaffe och bulla.
På em åt vi kyckling och strax innan 22 gick Stefan till jobbet och jag gick och la mig. trött.

Idag har jag promenerat och tvättat kläder. Snart blir det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0