Hemmaaaa!

Nu är vi hemma igen! Vi kom igår vid 21 tiden!

Åkte från jukkas vid 17 tiden och Holger sov hela vägen!

Idag har jag och Holger varit på stan. Vinterjacka åt mig + nya skor (typ stövlar eller liknande) var planen. Kom hem med tröja + halsduk åt mig och byxor och 2 pyjamasar åt Holger.
Var även in på handarbetsaffären å köpte garn + stickor!! Ska sticka 2 mössor och ett par sockar! Mössor har jag ju stickat förut. Typ 15 stycken eller nått, men sockar blir det första gången jag testar =)
Glömde såklart att hämta ut blöjorna från buzzador när vi var på stan. Så vi fick åka in igen när vi släpte av Stefan på jobbet. Då tog vi en vända förbi på storheden också. Var in på intersport där också men dom hade inte en sån jacka som jag vill ha. Ska kolla upp vad den heter så kan dom beställa hem en sån sa hon!
Så det ska jag göra nu. Håller på å natta Holger samtidigt. Han är så trött så trött men vill inte sova!!

Ja.. Ska beställa ett par skor från ellos också. Hittade ett par jättefina där.. Men dom fanns inte i min stl SÅKLART. Men hittade ett annat par som får duga. som var 1000 kr billigare dessutom. =)

Nä. Nu skriker min unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0