Lördag

Vilket väder det är ute.. Regn och rusk.. usch usch! Jag och Holger har varit inne hela dagen, fast det skulle vara uppfriskande att komma ut lite!
Lilla H hade 39.7 graders feber i morse. Inte alls nån pigg kille. En alvedon i rumpan och efter 1½ timme var tempen nere på 38.6 (intressant va?) Och min lilla kille var en mycket piggare och gladare liten bebis.
Nu har han fått en till alvdon och ligger i sin säng och sover. Hoppas tempen är ännu lite lägre när han vaknar. Vill att min lilla älskling ska få bli frisk nu. För vi är riktigt less på att ha sjukstuga här hemma!!

Stefan har jobbat 06.00-13.30. Nu är han och handlar. Tror det blir tacos till middag idag. Han skulle även på systembolaget en sväng. Och jag beställde en hel cider =) Nu är det ju så gott som färdigammat här i huset så nu tänkte jag ta upp min alkhol-karriär.. Eller så inte men en cider/öl/vin nån gång då och då kan ju vara gott =)

Äh.. vet inte om jag hade så mycket mer att komma med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0