Måndag igen då..

Holger är fortfarande förkyld. Han har sovit riktigt dåligt i natt men nu på dagen så har han sovit typ 2 timmar. 1 timma i vagnen och 1 timma i min famn. När man är sjuk så får man sova i mammas famn. (han vaknar av att det täpper till i näsan och sover bättre när han får vara mer upprätt i min famn)
Jag har alltså inte fått så mycket gjort idag, inte för att jag tror att  jag skulle ha gjort mer annars. Men ändå =)

Nu röjjer han runt i sin gåstol. Det finns som inget mellanläge på våran bebis. Antingen full fart eller så sover han hahaha... Nä, men nästan. Just nu kan man inte tro att han är sjuk :)

NU vill han inte vara i sin gåstol längre... Bara å plocka upp honom å hitta på nå annat tills Stefan kommer hem (tror han slutar kl 15) Då ska jag soooova nån timma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0