Torsdag!

Så var det torsdag igen och snart helg!!
Funderar på vad vi ska göra till helgen?? Kakla i köket tror jag nog. Var och köpte kakel idag. Guuuuud så mycke fint kakel det finns!!! Men jag betalar inte nå många pengar på kakel till en lulebolägenhet. Det vi köpte kostade typ 200 kr kvm och vi behöver 1½ kvm. Så det var rätt OK. Kul å ha lite finare än dom där vanliga slitna spruckna fula vita. Dom vi köpte är iofs också vita. Men iaf lite finare.
Blev inte så mycke gjort med kaklet idag. Var och provade jackor (igen) Köpte en på Hägglunds (heter det så?) Mitt emot Åhlens iaf... =)
Ville eg ha en svart men det fanns såklart inte. Så det blev en vit väääldigt opraktiskt, jag vet! Men grymt snyggt! Och den var inte så dyr heller så =) Hade inte tänkt ha den ute i skogen eller på andra ställen vars man blir grisig. Men att sätta en vit jacka på mig det är som... Ja jag vet inte vad jag ska likna det vid men nå vidare smart är det då inte.




Lite svårt att se hur den ser ut när allt är vitt kanske =)


Sen var vi och åt lunch på waldorf. Helt sjukt mycke folk!!! Men gott var det!


Nu tänkte jag ge välling åt Holger för första gången!! Hoppas han gillar det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0