Underbara unge!

Igår blev Hoggis 6 månader!! Värsta storkillen!!

Ska försöka göra en lista på hur stor han är och vad han kan osv...

-Han är 65,5 cm lång och väger 7195 gram (6 månaders kollen för 2 veckor sedan)
-Han använder st 62 och 68 på kläder. Det är ju så olika hur stora dom är från märke till märke.
-Han använder liberos blöjor st 3 (men nu kom vi ju med i nån kampanj med papersblöjor på buzzador.. så får väl testa dom då)
-Han älskar att hoppa i famnen!
-Han springer omkring i gåstolen som en liten galning, helt klart en favorit! Han tar sig tom upp på ryamattan vi har i vardagsrummet!
-Han kan sitta själv en kort stund.
-Han tar sig upp i krypställning, gungar en gång och sen är han på mage igen, men han försöker iaf! =) Ålar gör han, bakåt.. Snart tar han sig nog frammåt också...
-Han är glad mest hela tiden.
-Han äter gröt till frukost och mat till lunch.. Snart ska han börja få mat till middag också. Annar äter han ersättning några ggr per dag. Och ammas om han vill äta på natten.
-Somnar vid 20.00-21.00 tiden på kvällen, vaknar ibland 1-2 ggr per natt för lite gos och ev mat. Sen är det uppstigning mellan 06 och 09.. oftast kring 7 tiden.
-Inga tänder han han fått ännu.

Ja.. Vad mer ska man skriva? Han är helt underbar och när han inte är vid mig så saknar jag honom! Han är det bästa som har hänt mig (oss) och jag funderar på vad man gjorde innan han fanns?? Man sov mer. Men sen? Vad gjorde man på dagarna? (Jaja man jobbade, men annars?)

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Ska nog börja med att väcka min sambo och sen tror jag att vi ska ta oss ut i skogen. Kanske åker vi ut till sautos där Ida, Erik och Albin är. Tror att min gubbe ville på systemet först så vi får väl åka in till Kiruna först och fixa det. Och dom hade visst missat att ge nån medicin åt min farmor som hon ska ha... Så vi får väl åka på apoteket och hämta den åt henne....

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0