Bilder!

Min blogg är ju ganska "bildtorr" Tråkigt tycker jag!
Ska försöka bättra mig på den punkten!
Efter frukost (Holger åt gröt och macka och jag åt ett kokt ägg och skinka) gjorde vi oss i ordning, på med alla kläder ner med holger i den här...


En ganska gammal haglöfs bär-rygga! Den är inte så skön men det funkar :)

Sen tog jag på mig skidorna och så stack vi ut på älven och åkte skidor! Känner mig grymt hurtig och jobbigt var det! Jag höll på att ramla baklänges flera gånger...


Söt och snorig Holger, en helt slut mamma!


3 km blev det tror jag. Jag blev helt blöt i svett!

Nu ska jag hoppa i duschen och Holger ligger och vilar!

PS. Ingen cola idag (ja klockan är bara 11 men ändå!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra jobbat! :) Fortsätt så!

Själv har jag börjat promenera, och ska ut på andra turen nu.. Skönt att man äntligen har börjat komma igång.. :)

2011-04-04 @ 19:40:20
URL: http://babykvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Men shit hurtbulle! Inte illa att ha Hogge på ryggen heller! Vi har exakt en sån där bärrygga men en grön! Tar nog med den i påsk :) blir ju störtkul att ses, inte minst för barnen!

2011-04-04 @ 21:16:35
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0