Nu jävlar.

Ska gäddhänden bort, allihopa!
Tänkte försöka äta lite enligt LCHF metoden. Inte utesluta kolhydrater helt men iaf dra ner på dem väldigt mycket!
Idag ska vi på kalas, Erik fyller 26 så en bulla lär det nog bli! just bullar och fika är min svaghet! Godis och chips klarar jag mig utan, men fikabröd är ju helt sinnes gott tycker jag!
Nu kommer det säkert att slinka ner en bulla lite då och då men det funkar liksom inte att äta hur mycket som helst!! =)
Men min största svaghet är coca cola. Jag erkänner, jag är sjukligt beroende av cola. Måste nästan ha det direkt när jag vaknar och sedan ett jämt intag under dagen. Och det funkar ju verkligen inte! SÅ no more cola! Vatten vatten bara vanligt vatten (och LOKA) får det bli.

Ska nog köpa koffeintabletter i veckan. Kan tänka mig att det kommer att behövas dom första dagarna....


Så, önska mig lycka till.. Det här kan gå hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0