Hoff

Varning för ett gnälligt inlägg!!

Jag är trött ungefär hela tiden. Jag är less på att vara "ensamstående".

Jag får ont i ryggen när jag andas så jag försöker låta bli (att andas) Det blir inte bättre av det. Om jag trycker någonting mot ryggen så känns det lite bättre. Kanske eventuellt borde söka upp någon form av sjukvård. Eller så tar jag bara en alvedon och hoppas på att det blir bättre. För det är ungefär det dom kommer att säga om jag går till cykelverkstaden här i stan.

Lägenheten är fortfarande inte inflyttad i. Dels så har jag ju varit själv med Holger typ hela sommaren och dels så håller dom ju på att fixa där. Förra veckan var dom och slipade och lackade golvet i vardagsrummet. Dom började på torsdag och skulle ringa när det var klart. Jag ringde dem igår. "Oj, vi har glömt att ringa! Det är klart nu..."


Ja. Stefan har jobbat som ett as i 3 veckor i sträck. Alltså 21 dagar och flera dubbla pass. Vi glömde bort hur han såg ut (typ)
När han äntligen fick ledigvecka så åkte han till Luleå på semester.
Nu jobbar han igen.
nästa vecka åker han till fjällen.
Sen jobbar han typ hela september (älgjakt ni vet, många som ska vara lediga)
Holger börjar dagis den 29..

Jag vill också ha semester. Men det får väl bli nästa sommar typ!


Sa jag att jag är less?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag är imponerad.. Själv tar jag ledigt nu o då mer än Andreas faktiskt men jag är oxå mer "aktiv" o han trivs att vara hemma o återhämta sig från jobbet :-) nu är han iofs ledig o jag ensam o jobbar de flesta veckor.. Men man behöver komma iväg ibland, känslan efter att man varit iväg o sen träffar sin guldklimp är fantastisk :-) plus att vara ensam med en lite kräver en hel del energi..

2011-08-11 @ 22:43:16
Postat av: Emma

Nej du är inte gnällig, jag hade fan inte orkat ens hälften av vad du gör, har ju haft väldigt mkt uppassning av mina föräldrar & exet när det gäller sonen. Det är faktiskt som att vara ensamstående när den andra är borta hela tiden, tycker du ska ta ledigt en helg du med så kan vi festa lite;) kram

2011-08-14 @ 19:45:00
Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-14 @ 20:14:51
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Rebecka'

Fin blogg :)

2011-08-14 @ 20:31:39
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Huvva, så bitter jag hade blivit.



Nej vi har inte problem med de "Vita Ica-korten". Jag tycker det är väldigt sällan de besöker oss. =) Men dom är iallafall harmlösa och trevliga/tacksamma till skillnad från "packet", hehe.. =)



Flytta tillbaka till Luleå! =)

2011-08-20 @ 21:41:14
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0