Härlig dag!

Idag har jag varit ledig. Och det har varit så skönt! Vaknade strax innan kl 10 (!!!) när storebror ringde å sa att dom kommer och hälsar på.

Barnen (Holger och Mika) busade på här hos oss ett tag och vi fikade lite innan vi for iväg. Först åt vi lunch på thulegården och sen for vi in till stan. Stefan kunde inte vara med så länge för han var tvungen att gå å jobba.
Jag shoppade nya ögonskuggor till grymt bra pris på kicks. En från make up store och en sån där med 4 i från IsaDora, slutsumman blev 107 kr. Som hittat!
Hittar dock inte mina penslar men ska nog leta upp dom i röran och i morgon ska jag "inviga" nån av dom nya fina :)

Storebror köpte en ny vinterjacka på vildmarkshörnan. Jag har också en ny jacka. Eller nu är den ju inte ny nåmer men ändå =) Fick en fin Canada Goose av min kära sambo här i höstas. Den är grymt varm och skön!

Efter att vi varit på alla affärer inne i stan så stannade vi till på kvantum och köpte blöjor åt barnen. Sen sprang jag in på möbelhuset och betalade vårat nya köksbord! Stefan och Jocke (bror) ska åka och hämta det i morgon!

Tänkte skriva lite om julen men det gör jag i ett annat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0