Lucia.

Var det igår. Lämnade av Holger på dagis vid 06.20. Han hade sina söta tomtekläder på sig (som jag köpt för typ 1 månad sedan) åkte till jobbet och ner till underjorden. Vid 8.45 ringer dom från dagis. Holger spyr. Dom skulle ha luciafirande på "folkan" i Jukkas kl 9. Helt plötsligt hade han legat på golvet och grinat. Dom visste inte om han ramlat och slagit sig eller om han lagt sig där. När dom tog upp honom började han iaf att spy! Stefan åkte och hämtade honom och han spydde hemma också :/ när jag kom hem mådde han bättre men han har spytt lite.. I natt har han vaknat en gång och mått illa. Stefan fick vabba igår och jag vabbar idag och resten av veckan. Blir en betydligt större förlust om Stefan ska vabba hela veckan.

Nåväl. Nu sover min lilla sjukling och jag ska också vila lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0