Morgonpigg

Har vaknat vid 6 tiden, av tidningsbudet. Kan inte förstå varför man måste springa å klampa i trappen så tidigt!?! Sen blir jag ganska less på en granne som varje morgon rastat sina hundar på gården och hetsar dom till att skälla! (har sett att han gör det då jag oftast är på väg till bussen vid den tiden)
När jag ändå gnäller kan jag passa på att irritera mig över idioterna som parkerar bilarna på gården så igår kunde inte traktorn ploga. Så nu är det typ 20 cm snö där...

Angående hundspannsolyckan som var igår så kan jag bara säga att det är så tragiskt! Om ni alla bara visste hur många det är som kör hundspann som aldrig har sett en hund förut, typ. Vem som helst får jobba som hundspannsförare och det är inte konstigt att olyckor sker! Tänk om dom kunde förstå att dom inte har företräde framför alla andra (som dom verkar tro) och om dom kunde ha kontroll över sina hundar! Vet inte hur många lös-springande hundspann jag har sett. Nä, det krävs skärpning så att fler människor slipper sätta livet till!
Det är andra dödsolyckan med hundspann, på exakt samma ställe!


(undre hur många gånger man kan skriva hundspann i ett inlägg??)

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: nathalie

HATA tidningsbudet. Han har plågat mig hela sommaren och hösten. Åkt hiss mellan alla 7 vårningar, när hissen stannars så låter det DUUUUNK, jag hör det fast jag har öronproppar i. Irriterande!

2011-12-23 @ 08:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0