Trött!

Är just vad jag är!
När klockan ringde kl 05.30 i morse så ville jag bara ligga kvar i sängen.
Snoozade till 05.50 och sen fick jag stressa lite för att hinna med bussen 06.26.
Efter jobbet åkte jag till Jukkas där min lilla prins var. Hos mommo och moffa med kusinen, Anna och mommo.
Vi åt lite middag och sen fick barnen bada tillsammans. Så jäkla söta!

Nu är vi hemma. Holger sover och jag vet inte om jag ska ta en snabb dusch innan jag kryper ner i sängen eller om jag ska läsa (Amelia eller "sankta psyko") tills Stefan kommer hem.
Samtidigt som jag är så jäkla trött så vill jag ju hinna träffa min sambo och så ska han montera nya köksbordet när han kommer!

Nåväl. Bara en tidig morgon till denna vecka sen får man sova lite längre under helgen. Nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar och sen är vi lediga tillsammans i 4 dagar. Funderar på att ta en tripp till IKEA då och kanske att vi åker till Luleå. Nått kul ska vi iaf hitta på!

Nä, tror att jag kokar en kopp te och läser lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0