Kallt!

Varför ska det vara så jävla kallt?! -41 i morse när vi klev upp. INTE OKEJ!

Vi hade tänkt åka hem till Luleå en sväng denna vecka (nu när inte Jocke å Mika kommer) Men det är ju så satans kallt så att sätta sig i en bil och åka 35 mil med ett litet barn känns inte som en bra grej att göra. Och våran bil har ingen motorvärmare heller. Den har en bensinvärmare men den funkar inte riktigt... Ska se vad det kostar att laga den. Har iaf beställt tid för att den ska få en motorvärmare monterad!
Saknar Luleå. Hade vart så kul å kunna träffa "mina" mammor och deras barn.. Men det får bli när vi tar oss till Luleå.
Hade behövt hämta lite post också. Bla så ligger ju mitt VISA kort där i posthögen.. Typiskt att vi inte gett en extranyckel till någon så att dom hade kunnat skicka allt hit. Ska nog göra en tillfällig eftersändning...


Jo.. Magsjuka har vi också haft.. Eller Holger har haft det... Inte så trevligt nä... Jag har mått lite illa bara och nu ligger Stefan och vilar för han mådde illa...
Så det var ju tur i oturen att J och M inte kom ändå!

Nä. Nu ska jag slöa en stund.. Hade velat åka skidor men -37 (som det är nu) så.. Nä..
Har ju inte ens testat skidorna ännu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Drygt när det är så kallt..och drygt att ha magsjuka! Urk! Hoppas ni är blir friska snart!

2011-02-15 @ 17:44:17
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0