Nu jävlar.

Jag och Stefan var å köpte skidor igår. Ska hämta dom idag då dom är färdigmonterade. Nu jäklar ska här åkas skidor! Tror vi börjar med att åka lite på elljusspåret här i jukkas och hoppas att ingen ser oss. Förhoppningsvis är skidåkning bra för min rygg! Har gjort nått med vänster skulderblad för några år sedan.. Det domnar som bort när jag gör vissa saker.. Inte alls kul. Tror att jag drog till det när jag var å skottade på moffas grav. När jag har varit på pump så har jag inte kunnat  göra vissa övningar pga detta. Men hoppas att det blir bra med lite skidåkning.


Kommentarer
Postat av: nathalie

gå till kiropraktorn, l o v e l y ! :-)

2011-02-11 @ 10:22:45
Postat av: Malin

Härligt med skidåkning! Blir nog skidor för oss oxå snart! :)

Ja och den där lägenhetsförskolan verkar ju hemsk. Den vi fick är efter första veckan hur bra som helst! :)

2011-02-11 @ 19:41:50
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Skidor är ju skitkul, jag är helt betuttad nu.. Lite less på kylan bara, inte så kul att åka i -20..

2011-02-13 @ 16:58:34
URL: http://jagmittiallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0