2010 i bilder...

Bättre sent än aldrig... Här kommer lite bilder från ett fantastiskt år!


Januari:



Ungefär 2 månader innan Holger kom..


Februari:



Ganska precis 1 månad inna H kom ut. Jag var svullen överallt och var hyffsat LESS på att vara tjock!



Vi var vid stugan och grillade korv med finaste Arwen *sakna*

Mars:



Världens lyckligaste (och tröttaste) mamma!


April:



Vi var på pimpeltävling på träsket. Holgers morfar tog med sig arken, vilket visade sig vara en superbra ide! Det var nämligen STORM på träsket. Holger "fyllde" 1 månad denna dag! =)

Maj:



Jag fick fira min första morsdag!

Juni:



Vi tog det tunga beslutet att prinsessan Arwen skulle få somna in.



Fyra generationer Haapalainen. Jag, min farmor med Holger i knät och min pappa..
Mamma, pappa, farmor (och farbror tror jag?) Var påväg till min farmors systers begravning i dalarna (tror jag?)

Juli:



Prinsen döps 31/7-10

Augusti:



Vi var i jukkas och hade det bra!

September:



Holger började käka mat "på riktigt".




Jag och Holger åkte tåg till Kiruna.

Oktober:



Våran fina goa unge myser på hela oktober.

November:



Jag oc mamma går på Idol.



Vi är på Leos lekland.

December:



Holger öppnar paket hos mommo och moffa på julaftons morgon.



Holger åker pulka runt jukkasjärvi på juldagen!




Finklädd kille på nyårsafton.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men shit nu inser jag att det var ett tag sen vi sågs! Holger är ju stora killen ju, och så söt bild på honom nyårsfin! :)

2011-01-14 @ 22:45:32
URL: http://ebbasmorsa.blogspot.com
Postat av: Ida-Marie

På den sista bilden är han sjukt lik dig när du var liten!=) Ses snart, Kram

2011-01-15 @ 16:49:58
URL: http://livetisolglantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0