Det var ju inte så svårt...

Hade tänkt ta en tripp på stan idag, eller iaf fara iväg någonstans! Men..... Holger vaknade vid 01 tiden och ville inte somna i egen säng sedan. Han fick lite ersättning och somnade brevid mig i sängen(Stefan jobbar natt) vaknade vid 04 tiden kanske av att H var KOKHET! Gav honom vatten och vi småslumrade till strax efter kl 06.. Stefan kom hem från jobbet och kom med en smart ide, ge honom alvedon.. Sagt och gjort. Han fick även en flaska ersättning och så häll han på att somna mellan oss.. När han kräks ner hela sängen!!! Stefan sköljer av Holger och jag byter sängkläder.. H vill fortfarande inte sova.. Jag hår upp med honom och myser lite i soffan.. Vid 8.30 tiden lägger vi oss i sängen igen och Holger somnar med sitt huvud på min mage <3 vaknar och kl är nästan 11!! Holger går gröt och verkar må bättre! Blir en lugn mysdag idag. Hoppas att lillis mår bättre snart, jag vill inte bara vara hemma!! Ska fara och handla lite om en stund.. Vi ska äta plättar till middag idag. Måste äta vid 15 tiden då jag börjarkpbba kö 16. Och då har Stefan just klivit upp ochkommer inte att vara så hungrig.. Så blir en lätt middag idag! Nu blir det mera mys!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mendå lillHogge då! Som konstigt hur de kan bli ibland..Mika fick ju hög feber "bara sådär" men nu är hon frisk igen tack och lov!

2011-01-03 @ 18:27:54
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0