Fredag!!

Så skönt med fredag! Fast iofs så är ju alla mina dagar relativt likadana... Och Stefan jobbar helgen nu... Så det är eg som vilken dag som helst..

Igår var jag på mammafika hos Alida. Alltid trevligt att fika och träffa andra vuxna människor.

Ida var förbi en sväng innan vi for upp till stan för mammafikande... Så vi fikade lite morotskaka som jag bakade igår.
Alida hade en sjukt god drömkaka som jag måste baka.

Vad hände med mitt nya nyttiga liv?

Om jag ska hålla på å baka och fika och allt möjligt varje dag så kommer inte vågen att visa nå roliga siffror hur mycket jag än promenerar!

Nä, nån jävla ordning måste det bli!!

Inte för att jag bryr mig så mycket om just siffrorna på vågen, men det skulle vara trevligt att kunna använda sina kläder som bara hänger i garderoben och hånskrattar åt mig när jag tittar på dom.

Idag ska jag och lillebror (och Holger såklart) åka upp på stan en sväng. Bara den där ungen kliver upp snart! (lillebror alltså, Holger har varit vaken länge)


NU ska jag elda lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0