Funderar!

Sitter och funderar på vad jag och Holger ska göra i morgon! Stefan jobbar natt så han sover på förmiddagen.. Sen börjar jag jobba kl 16! Slutar kl 22 och då börjar Stefan jobba! Hinner med andra ord inte ses så mycket morgon men det får gå ändå :) På nyårsafton var vi först i Rutvik och åt tacos, sen for vi hem och jag bytte om till jobbkläder.. Var på jobbet 21.45 och drack lite redbull innan jag skulle börja jobba! Det gick faktiskt riktigt bra att jobba hela natten! Tog rast vid 02 tiden och drack lite mer redbull:) Det var nödigt mycke folk!! Men iom att vi var tre som jobbade så gick det väldigt bra! Var hemma strax efter 05 och somnade kanske kvart i sex. Sen vaknade jag 10.30... Var helt död hela dagen typ! Sov en timma på eftermiddagen och på kvällen hade jag och Stefan ett sent nyårsfirande. Älgkött och potatis, rödvin till maten.. Hallon/björnbärspaj till efterrätt och vitt bubbelvin som avslut på kvällen! Nu är Stefan och jobbar och Holger sover. Jag ska se om det finns någonting att se på TV och sen blir det sängen! God natt och gott nytt år!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0