Helg!!

Äntligen helg!! Stefan jobbar iofs helg (igen) men sen är han ledig med oss i 1 vecka! Sen kommer han att jobba 1 vecka, vara ledig 1 vecka, jobba 1 vecka osv...
På måndag eller söndag åker vi till Luleå, ska bli skönt att komma hem en sväng! Dock ska vi tydligen flänga runt halva norrbotten och kolla på skotrar hela nästa vecka... Stefan har bestämt sig för att köpa en skoter. Helst vill han ha nån liten smidig, rolig "hopp och lek" skoter. Men jag och Holger vill ju kunna följa med så han "måste" köpa en mer familjevänlig sak. Iaf en som har drag och som vi kan sitta 2 på =)

Idag ska jag och Holger åka och hälsa på min kusin Anna och hennes små tjejer Alwa och Astrid. Astrid är 2 veckor äldre än Holger. Träffade dom senast i sommras och då var ju småisarna bebisar. Nu fyller dom ju snart 1 år. Helt galet!!!

Förresten  så har jag (och Stefan) fått vagnfeber. Vill köpa en till vagn.. Vet dock inte riktigt hurdan?!Så kom med tips snälla ni!
Stefan är helt inne på en emmaljunga scooter 2.0 (tror jag dom heter)

Kommentarer
Postat av: Anna

Den vagnen såg ju fin ut! Den eller BRIO Race eller vad den nu heter...med ratt :)

2011-01-28 @ 15:42:57
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0