Jukkas!

Vi kom till Jukkas igår em.. Det var INTE kul att köra hit. Snörök som fan!! Holger somnade vid 21 tiden.. Jag och Stefan gick och la oss vid 23 tiden. Vi hade vl precis somnat när Holger vaknar... Han var jätteledsen och fick komma till våran säng.. Eftersom att lillebror bor här tillfälligt då som renoverar hans lägenhet så har han rummet med 120s sängen. Orkade inte byta igår så vi har sängen som är 105 cm.. Det var trångt när Holger var pytteliten. Nu är det jäkligt trångt då han helst ligger tvärs över sängen... Holger somnar iaf på min arm... Han vaknar vid 2 tiden och är arg och ledsen. Gör en flaska välling åt honom och byter blöja. Lägger oss i säng men han vill inte sova... Känner att det är blött i sängen , blöjan är på sniskan och Holger har kissat i sängen... Stefan får lägga sig på en madrass på golvet och jag byter lakan... Holger somnade igen vid 4 tiden. Jag var väldigt trött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0