Kallt!

Varför ska det vara svinkallt hela tiden? Eller igår var det inte så kallt -8 tror jag det var... Nu visar termometern -19,5... Inte så att jag känner för att gå ut och promenera precis!

Jag eldar på här hemma hos mamma och pappa och hoppas att posten kommer med paket åt mig! Eller det är ju åt Holger men ändå =)

förresten så har boendefrågan förhoppningsvis löst sig för oss... Ev så får vi en lägenhet i april. En rätt liten lägenhet men dock en egen lägenhet! Så bor vi där medans vi sparar ihop handpenningen till ett hus! Så nu när vi åker till Luleå så kommer vi mest troligt att säga upp lägenheten där. Vi får bo hos Maj och Sören när vi är i Luleå...

Nu håller jag på å fixa lunch åt lilleman. Sen lunch men vi har ju vaknat sent och nu har han precis sovit en stund... Sitter och funderar på om vi ska åka upp på stan vid 14.30.. Hade behövt gå på banken och fixa en ny internet-dosa. Min har gett upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0