Kul jul..

Holger är som sagt sjuk. Eller han har haft hög feber, hostat och kräkts. Nu är febern så gott som borta men hostan är kvar :/ Ibland hostar han tills han spyr. På nätterna vaknar han och hostar hostar hostar och grinar.. Jättejobbigt!  Nu i natt har ändå varit en rätt bra natt. H vaknade vid 01.30 och var vaken (hostade, bökade, grinade och busade) till kanske 02.30... Sen har vi sovit till ungefär 08.30! Grymt skönt var det! Har inte sovit så länge sammanhängande på flera veckor!

En annan sak som inte heller är så kul (just nu, det blir ju kul sen när lönen kommer=) ) är att Stefan jobbar natt 22.00-06.00, kommer hem och sover till kanske... 14.30.. Sen har jag börjat jobba kl 16.00 måndag och tisdag och 15.00 onsdag. Sen har jag slutat 22.00. Stressat hem till Stefan som typ står och väntar vid dörren, puss puss hej då godnatt. Så mycket har vi sett varandra denna vecka :) Nu är jag iaf ledig i över 1 vecka vad jag vet.. Ska jobba nästa helg när alla fastanställda på stationen ska till sthlm på nån "go-on" grej. Typ party party med alla som jobbar på statoil i sverige! Blir kul i slutet av februari när lönen kommer!!

Hade tänkt skriva ett inlägg om 2010, ett helt fantastiskt år! Lägga in lite bilder och sånt där.. Men det får bli i em.. Nu vankas det bajsblöjabyte och sen tänkte jag våga mig ut med lilla H till kvantum och handla lite. Hoppas att han mår gott av lite friskluft... Det är ju inte så kallt ute idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter ju som ungefär samma sjuka som Mika fått nu också! Hoppas de små kryar på sig snabbt!

2011-01-06 @ 13:23:44
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0