Ny dag..

Idag var planen att jag och Holger skulle åka upp till stan och handla lite. Har nämligen lovat att jag ska laga middag idag. Vet ännu inte vad det blir..... MEN. det är -25 grader ute och vi har ingen motorvärmare på bilen... Har en bensinvärmare som har bestämt sig för att ge upp, en motorvärmare är beställd (tror jag?) Men det skulle som sitta fint med en sådan NU...
Så vi håller oss inne idag. När mamma/mommo kommer från jobbet så får hon barnvakta Holger en stund så kan jag promenera till konsum och handla där. Har ingen lust att dra med mig Holger när det är såhär kallt!

Har precis ätit glass. Varför äta glass när det är svinkallt ute? Eller det var ju gott, såklart.. Men ändå.. Tror jag ska koka en kopp te och sätta mig och mysa i soffan... Holger sover.. När han vaknar ska han få lunch...

Har nog inte så mycket mer att skriva, eller?

Nä.... Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0