Härliga unge!

Holger är världens klängigaste unge just nu! 80% av hans vakna tid vill han vara i famnen, helst min famn. Får han inte göra som han vill (typ tömma alla skåp och klättra på bokhyllan) så blir han så arg och ledsen så ja, jag vet inte vad! Är väl antagligen någon fas eller liknande, försöker iaf intala mig själv det.. Annars kanske det är tänder på gång.. Var som ett tag sedan han fick senaste tanden...? Han sover iaf bra *peppar peppar* somnar vid 20 tiden på kvällen och vaknar strax innan kl 8 på morgonen! Man får inte mata honom mer än några skedar och att äta själv går bra en liten stund tills han bara grisar med maten.. Idag har han lagt kontakten till min telefonladdare på nått bra ställe.. Man kan ju ta bort själva kontakten så att man ska kunna koppla telefonen till datorn med samma sladd.. Har fått ladda telefonen genom datorn idag, måste försöka hitta andra delen i morgon... Tur för honom att han är så jäkla söt ;) Kan ju även meddela att det inte är så lätt att komma i ordning i lägenheten, igår när jag stod på en sån där "trappstege" och torkade ovanför skåpen så kände jag något vid fötterna, då hade han klättrat upp och stod brevi mig!! En liten klätterapa är vad han är och snabb är han också! Nä, nu ska jag läsa lite bok tills Stefan kommer in, han är vid älven bakom huset och fiskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0