Kalas!!

Vi började dagen med frukost (som vanligt) Holger åt gröt och macka och jag drack te. Jag är grymt dålig på att äta på morgonen.. Men brukar oftast försöka få i mig en macka eller lite fil.. Ja iaf.. Sen åkte vi upp på stan och köpte födelsedags present åt Hjalmar som fyller 4 är idag! Så jäkla svårt å veta vad man ska köpa!! Köpte iaf en traktor eller om det var en grävmaskin? Ja den var iaf gul;) Vi åt lunch på bistro trägårn men dom hade inte så mycke "barnvänlig" mat så Holger fick knapra på lite gurka (schysta föräldrar ja) jag åt iaf en cesarsallad som var grymt god :) Stefan åkte till sitt jobb och jag och Holger åkte och handlade lunch åt honom som vi lagade till hos min mormor, var där en stund och sen for vi på kalas! Hjalmar blev glad över presenten (hoppas jag) och vi åt massa gott fika! Alida är grymt duktig på att baka och oftast när vi är där så snor jag med mig nått recept som jag sedan bakar själv :) nu måste jag baka nått till på fredag då jag fyller år, kanske det blir en sån grymt god chokladtårta som hon gjorde?? Holger fikade också, lite glass och massa jordgubbar! Sen var han mest intresserad av vad dom stora pojkarna gjorde:) Vi åkte hem och lagade middag och nu sover Holger efter kvällsvällingen! Själv så ska jag läsa lite bok och kolla TV.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0