Är vi över bäcken?

Törs jag ropa HEJ? Ja, nu är vi helt friska, HELA familjen!!

Vi är hemma hos mina föräldrar. Stefan jobbar em denna vecka. För oss är det "roligare" när han jobbar eftermiddag för när han åker till jobbet så kommer mina föräldrar hem från jobbet = vi slipper vara ensamma =)
Och eftersom att jag är "ledig" så hinner vi ju umgås hela förmiddagarna!
Jättefint väder ute, men det blåser (såklart, det kan ju inte vara helt bra)

I kväll/em ska jag dra med mig min lillebror ut och åka skidor. (Ni som känner min lillebror kanske sitter och skrattar just nu)

Om 2 dagar fyller Holger 1 år. För ett år sedan var jag tjooooock och grymt irriterad, jag ville ha min bebis NU!
Idag ska jag baka bullar och i morgon ska jag och mamma baka en tårta!
När mina prinsar har vaknat ska vi åka på stan och köpa födelsedagspresent åt H. Vet inte alls vad vi ska köpa, köper ju allt han behöver när han behöver det! Men nått paket måste han ju få!

Idag skulle våran prinsessa Arwen ha fyllt 6 år. Ska fira henne med en kanelbulle i kväll. Men jag hoppas och tror att hon har det bra där hon är nu!
Innan vi tog bort Arwen så trodde jag inte att det skulle vara så jobbigt, det är ju "bara" en hund liksom! Men hon fanns ju ändå vid min sida i över 5 år, så det är ju inte så konstigt att man saknar henne! Och det är ju mitt "fel" att hon inte finns längre, det var JAG (och Stefan) som tog henne till veterinären den där soliga dagen i juni förra året.

Nä, nu vaknade min stora älskling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0