Fail..

FK brukar betala ut min FP den 26 varje månad. Inte förra månaden. Igår loggade jag in på mina sidor på försäkringskassan å kollade om det blivit nå fel... Ingen utbetalning var påväg och vid min begäran var det en röd flagga (?!?) Ringde dit, plats 322 i kön. Tack så mycket. Som tur var så hade dom den där uppringningstjänsten igång. Tycker dom alltid borde ha det! Tur att man intebehöver ringa dit SÅ ofta. Iaf så hade jag inte gjort någonting fel. Hon jag pratade med fixade det på 2 minuter och sa att på onsdag kommer dina pengar. 
Tänk om jag hade vart jätteberoende av dom pengarna? Om jag tex varit ensamstående? Jaja, räkningarna är iaf betala men hoppas penkisarna kommer imorgon!

Åt torkat älgkött nyss. Råkade skära mig i fingret. Jävla kniv.

Nu ska vi ut på en proemenad! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Men så irriterande! Även om det löser sig på några dagar så är det ju ändå inte kul och tänk om man varit jätteberoende av att få pengarna rätt dag.

Kort tfnkö också..inte.

2011-03-08 @ 19:14:01
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0