Less!!

Jag är helt sjukt less på ALLT just nu! Kanske beror det på att vi i princip varit inne i lägenheten hela veckan?? Jag ser mig som frisk. Holger är också frisk men Stefan är fortfarande dålig. Måste göra någonting idag annars blir jag galen!! Typ åka och köpa Max mat och ben & jerrys (halt baked såklart) Idag skulle Holger ha fyllt 1 år om han kommit på bf! Men det gjorde han ju inte så om 6 dagar får vi fira våran 1 åring med tårta och ballonger! Kommer först ha ett kalas i Jukkas på hans födelsedag och dom som vill är välkomna på tårta! Veckan efter har vi ett litet "kalas" i Luleå för dom som vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,leka tycker jag verkligen att vi ska göra!:-)



Hoppas ni kryar på er fort! Tänk att lill Holger snart blir 1 år. :)

2011-03-18 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0