Men..

Vad jag är dålig på att blogga!!

Nu är vi i Luleå, en snabb sväng! Kom igår och åker igen i morgon! Stefans ledigvecka blev 2 lediga dagar.

Jag som hade tänkt bjuda mammagruppen på fika den här veckan. Nåväl om 1½ vecka åker vi hit igen, och då ska vi vara HELA veckan! Eller iaf måndag-fredag. Så då mina kära mammor är ni hemskt välkomna hem till oss på fika! Vet inte vilken dag ännu, ni får gärna hojta till om dagar ni kan/inte kan..

Förra veckan på torsdag fyllde mitt lilltroll 1 år!

Ska göra en sån där fin lista i morgon!

Var och köpte en ny BH idag, och beställde en annan som inte fanns i min stl. 595 kr kostade den jag köpte. Hutlöst dyrt tycker jag! Men min stl finns fan inte på Lindex. Eller jag har iaf inte hittat någon! Måste fråga nästa gång jag är på lindex.. Nåväl den är fin och skön!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Det var du värd! =)

2011-04-06 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0