Nu då?

Idag har vi som vanligt vaknat vid 07 tiden. Planen var att vi vid 12 tiden skulle hälsa på min kusin Anna och hennes barn, men Anna blev utringd på jobb så vi får åka dit någon annan dag! Tänkte iaf att jag och Holger (och mamma om hon vill följa) ska åka upp på stannär Holger har vaknat. Känner mig som världens sämsta mamma, jag är superdålig på att aktivera Holger och han får typ aldrig träffa andra barn! Idag har han suttit och pratat med bebisen på blöjpaketet! På dagarn gör vi inte så mycket, vi är hemma hemma hemma (hos mamma och pappa för tillfället) vi läser böcker och leker med hans leksaker. Några promenader brukar det bli. Dom flesta människor vi träffat den senaste tiden är pensionärer sedan 80 talet typ... Stefan ska jobba dubbla skift hela helgen! 05.00-23.00 vet inte alls vad jag och lillis ska göra! Kanske åker vi till parakka och hälsar på Tessi och Lowa i deras stuga! Det var ju ett ras igår i gruvan, det är det nog inte många som har missat! Stefan jobbar fm så han hade slutat då men min lillebror jobbar em så han var under jord. Men jag är inte det minsta orolig! Det är väldigt få som Dör i gruvolyckor. Det dör många fler i tex byggarbetsplatsolyckor!! Visst, det är några som har fått sätta livet till där nere, men okuvlig händer ju överallt hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0