Världens sämsta mamma..

Holger har haft en dålig natt. Han har vaknat flera gånger och grinat och "hulkat" trodde att han spydde men antingen så gjorde han inte det eller så var det så lite att jag inte märkte det mitt i natten( och inte på morgonen heller) klev upp efter 8 och Holger fick frukost. När jag höll på att nya blöja på honom (i sängen) så spydde han rakt upp som en fontän.. Dånande så fick han nästan allt i ansiktet och resten hamnade i sängen. Holger fick sig ett bad och sängkläderna åkte i tvättmaskinen! När Holger var ren och påklädd så spydde han igen!! Vara å byta kläder igen då.. Nu verkar han må bättre (peppar peppar) han har sovit några timmar på bron... Vi var ute och käkade igår, holger fick smaka både min och Stefans man. Hoppas att det inte är därifrån det kommer, bra mamma som iaf matförgiftar mitt barn! Nu hoppas vi att alla baciller är borta och att lillis får må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0