Regn och rusk

Det är +3 grader ute och det bara regnar och regnar. Vill ju knappt gå till brevlådan :/

Nästa vecka är Stefan ledig. då ska vi åka till Luleå å bara vara (förhoppningsvis friska! är ju fan alltid sjuka när vi är där!)

Det händer inte så mycket i vårat liv just nu. Vi bor fortfarande hos mina föräldrar (det suger) Stefan jobbar och jag är hemma. förhoppningsvis hittar vi väl ett hem snart.

Holger växer och växer! Har inte varit på BVC sedan 1 års kollen och nästa koll är väl när han är 1½.. så 4 månader kvar.. Skulle gissa att han är 10 kg tung (plus, minus några hundra gram) och han är väl typ 78 cm lång kanske!
Nu går han ganska mycket men kryper fortfarande mest. "pratar" hela tiden men inte så mycke man förstår. "titta" "där" "ovve" (Vovve) "mamma" "pappa" "diddi" (allt som är gult heter diddi, som i babblarna, fast där heter den gula bibbi) Han gör "motorljud" när han ser en skoter, traktor, fyrhjuling eller liknande.
Han är ett riktigt litet matvrak! Han älskar mat och äter oftast mer än vad jag gör! (plus att han är bättre på att äta grönsaker än vad jag är)
Han är glad nästan hela tiden och han roar sig själv väldigt bra! (extra bra med saker han inte ska roa sig med, då blir det sådär obehagligt tyst!)

Näe. Nu måste jag ta tag i det där försäkringskassan tjoffset. Så att man kanske får nå pengar den här månaden också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0