Som alltid..

Så var det ett tag sedan sist! Är riktigt dålig på att blogga! Blir helt enkelt inte att man sitter vid datorn när man kan göra allt med iphonen! Fast det är lite jobbigt att blogga med den.. Förra veckan var vi i Luleå onsdag-söndag! Holger var lite små krasslig så vi tordes inte hälsa på så många! Eller ja, ingen förutom Stefans moster! Nu går Holger för fullt! Kryper ibland men mest så går han:) han pratar inte så mycket, eller ja, hela tiden men inte så mycke som man förstår :) i morgon åker mina föräldrar till stugan. Var flest tänkt att jag och Holger skulle åka med dom (Stefan jobbar) men vi stannar hemma! Om vi åker med dom så blir det ganska trångt i bilen + att vi inte kan ta med vagnen då hundarna sitter i bagaget! På tal om vagn så har Holger fått en ny vagn! En emmaljunga scooter 2.0 tror jag att den heter! Den är svart med blåa detaljer! Ska slänga in en bild på den när jag sitter vid datorn! Nu ska jag och Holger åka på stan och ombesikta (ombesiktiga?!) Ikväll bör jag ta en löpartur. Det håller på att spåra,igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0