Trött!!

Är helt sjukt trött! Förmodligen pga 1, vädret är som sagt PISS! 2, Holger har vaknat tidigt hela veckan 3, vi gör inte så mycket annat än p sitter inne! Ska snart krypa ner i sängen med min bok! "eldens barn" en bok om Josef mengele, en läkare som gjorde massa äckliga grejer i auschwitz. Han var extra intresserad av tvillingar och plockade ut alla tvillingpar han hittade i ledet till gaskammaren. Fruktansvärt vidrig bok och jag mår illa hela tiden när jag läser den! Den sak med boken som har berört mig mest (förutom att han plågade barn) var att han plockade ut folk som hade olika färg på ögonen, skickade dom till gaskammaren och sedan plockade han ut ögonen på dem (han "forskade om genitik osv) jag har ju olika färg på mina ögon. Det högra är kringränt och det vänstra är blågrönt + att jag har ett födelsemärke i högra ögat. Jag hade alltså skickats till gaskammaren med ett kryss i pannan (han märkte ut dem så så att han skulle hitta dom bland alla hundratals som blev gasade) på stört! obehagligt! En bra bok faktiskt. Fast hemsk. Men bra.. Nu orkar jag inte skriva mera så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0