Hej hopp!

Då var det måndag igen. Känns som att det alltid är måndag :P
Denna vecka jobbar jag förmiddag under jord. Alltså i resturangen som är 775 meter under marken. Enda gången man tänker på att man är under jord är när man åker upp eller ner. När man väl är där så tänker man inte alls på det. Enda skillnaden mot att vara ovan jord är att det inte är några fönster.
Jag börjar jobba kl 7 och slutar kl 15. Idag har Stefan jobbat dubbla så Holger fick börja dagis 06.20 och så hämtade jag honom 15.30.. I morgon jobbar Stefan bara eftermiddag så han lämnar Holger vid 10! Å jag hämtar vid 15.30..

Hade inte tänkt jobbat nått på radiotjänst denna vecka men har bara lyckats skrapa ihop 7 pass (man ska jobba minst 8) och det är bara den här veckan kvar på den här perioden så mamma ska komma å barnvakta Holger någon kväll så att jag får ihop mina 8 pass!

Den här månaden ska jag för första gången sova borta från Holger! Samtidigt som det känns grymt läskigt så ska det bli skönt! Att få sova tills man vaknar och äta frukost i lugn och ro! Vi ska på kick-off med jobbet (resturangen) i björkliden den 15-16/10..
Och inte nog med det! den 29-30/10 är det dags igen! Då åker jag, mamma och Tessi till Happis och går på IKEA och bor på cape east! Äta gott, gå på spa och shoppa! HÄRLIGT!!

Nu ska jag kika lite på IKEAs sida vad som kan tänkas behövas. Våran lägenhet är ganska så tom. I vårat sovrum har vi bara våran säng och i Holgers rum är det bara hans säng och hans byrå. Ska kika på nån bra förvaring till Holgers rum iaf! Måste ha någonstans att lägga alla leksaker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0