Helg!

Och i morgon åker vi till happis!
Har blivit jätteförkyld! Jobbade på RT igår men då ingen hörde vad jag sa (och det är ju som vitsen, att dom ska höra vad jag säger) så jag gick hem efter 1 timme!
Har sovit dåligt i natt och vaknat flera ggr och snytit mig, druckit vatten och tagit halstabletter.
Så, jag förstår inte att jag inte har märkt att brandkåren har haft värsta utrycknigen till våran parkering! Tydligen nån som har tänt eld på en bil. Och den bilen + 2 bilar till har brunnit upp! Och jag gick förbi där i morse när jag gick till bussen och jag såg inte polisavspärrningarna och dom förkolnade bilarna! Iofs så var det ju mörkt ute då fortfarande.. Det är ett spännande område vi bor på! Tur att inte våran bil stod där, vilket den hade gjort om Stefan varit hemma! Tur i oturen då att han är i Luleå! Ja, vi har iaf fått ett garage så på måndag efter jobbet ska jag till kirunabostäder och skriva kontrakt och hämta nycklarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0