Jaha..

Då var det måndag igen! Klockan ringde 04.45 i morse. Härligt! Efter att jag fixat i ordning mig själv så väckte jag Holger. Efter välling och morgon(natt!) mys i soffan klädde vi på oss och åkte till dagis/jobb. Skulle eg ha börjat kl 6 men eftersom att dagis öppnar först kl 6 så började jag typ 6.30! sedan var planen att jag skulle ha slutat kl 15 här och sen börjat kl 17 på rt. Men då det är några som är sjuka/vab så måste jag jobba em under jord idag. Men det funkar ju det också! Lär vara helt död i kväll! I morgon jobbar Stefan dubbla så vi ses typ på onsdag :( dom har jättedåligt med folk på hans jobb så det blir mycke jobb för han del!
I fredag var jag ut med jobbet och usch vad bakis jag var på lördag!! Sen jobbade jag på rt på lördag kväll..

Ja, som ni märker så jobbar vi mest. Allt annat blir lidande:/ umgås med vänner och framförallt familjen saknar jag mycket! Denna helg jobbar Stefan och nästa helg åker jag, mamma och Tessi till happis. Längtar väldigt mycket till det men samtidigt så hade det vart kul å umgås med Stefan och Holger..
Men när man jobbar mycket så får man mycke pengar och vi tänkte åka utomlands en vecka eller två i januari/februari..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0