Tisdag då..

Och dagen har (som vanligt) bestått av jobb, jobb jobb. Började kl 7 i morse och slutade kl 15. Då for vi till Holgers dagis för inskolningssamtal. Och det gick bra. Dom tycker att Holger är en härlig kille som alltid är glad. Han har aldrig bråkat med något annat barn och leker jättebra både själv och tillsammans med andra barn.
Hände en rätt rolig grej då vi var där. Vi satt i personalrummet och pratade och Holger lekte på inne på lekavdelningen (som är precis brevid varandra så vi såg honom hela tiden. Då kom en annan av fröknarna in, Anna. Hon såg helt förstörd ut när hon såg att Holger var där helt själv och lekte. Hon trodde att dom hade glömt honom inne när dom andra gick ut. =) Men så var det ju som tur var inte.
Ja, efter samtalet så släppte Stefan och Holger av mig på RT och här sitter jag nu. Har ingenting att göra fram till 19.30 då dom håller på å uppdaterar våra system (eller nå sånt) nu i 30 minuter. Men jag är hyffsat trött så det gör mig ingenting. Då hinner jag i lugn och ro sitta här å kolla in IKEAs sida. Åker ju dit på lördag!

Har stegräknar tävling på jobbet (resturangjobbet alltså,  här på RT sitter man ju mest still) 14900 steg idag mellan kl 7 och kl 15. Inte undra på att mina fötter är trötta!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0