Tisdag?

Visst är det tisdag? Åkte buss till jobbet kl 06.26.. Rätt skönt att åka buss, passade på att spela lite wordfeud :P fixade allt som skulle med ner och kl 07.30 kom min skjuts ner. En jäkla tur att vi alltid får skjuts ner, är ju bara vägar överallt där nere! Jag hade nog kört vilse 2000 ggr om dagen annars..

Efter jobbet tog jag bilen som Stefan lämnat på parkeringen (skönt då att vi jobbar på samma ställe, ja alltså Stefan jobbar ju i gruvan på riktigt, kör omkring med stora maskiner och slår sönder stenar medans jag som sagt är i restaurangen)
Åkte och hämtade hjärtat från dagis. Blev LITE LÄTT irriterad. Holger och en fröken (vikarie) var ute på baksidan, hon hade alltså EN unge att se efter.. När jag kom satt Holger i en vattenpöl och plaskade, utan galonkläder! Ok, hans overall tål att bli lite blöt men ändå! Stövlarna var fulla i vatten då dom (hon) inte dragit overallen över dom :/

Väl hemma så delade vi på en kanelbulle (är ju kanelbullens dag idag) innan vi började laga middag. Nu sover prinsen och jag ska ta en dusch innan desperate börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0